چگونه اسباب کشی راحت و بی دردسری داشته باشیم؟

باربری سعادت آباد

چگونه اسباب کشی راحت و بی دردسری داشته باشیم؟
معرفی اسباب کشی آسان :
اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر به دنبال اسباب کشی آسان ، راحت و سریع هستید می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید چرا که نکات ویژه ای برای شما در ادامه آماده کرده ایم. نحوه صحیح

اسباب کشی چگونه است ؟
در ابتدا شما باید با روش صحیح اسباب کشی آشنا شده و این فرآیند را بر اساس یه یک برنامه مشخص پیش ببرید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید باربری ، انگلیسی ها یک ضرب المثلی در زمینه اسباب کشی دارند و می گویند: ۳ بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی منزل به شما ضرر می رساند.
همانطور که بسیاری از ما تجربه ای از اسباب کشی در زندگی خود داریم می دانیم که این موضوع چقدر کار سختی است و بسیاری از افراد تا اسم اسباب کشی را می شنوند غم و غصه ای آنها را فرا گرفته و دوست دارند این کلمه برای همیشه محو شود! اما باید گفت چاره ای جز این کار نیست و واقعا زمانی که مجبور به اسباب کشی باشید باید حتما این کار خسته کننده را به پایان برسانید.
تهیه کارتن اولین قدم برای اسباب کشی صحیح :
در ابتدا باید بدانید که برای اسباب کشی به کارتن یا پکیج هایی در ابعاد مختلف نیاز خواهید داشت که بتوانید وسایل خود را اعم از: بالش، لحاف، پتو، کتاب، تجهیزات کامیپوتر و … درون آنها قرار دهید. شما باید برای داشتن کارتن های مناسب از چند ماه قبل از اسباب کشی در جستجوی آنها باشید و به هر شخص که می شناسید سفارش کنید که اگر کارتن بلا استفاده ای در منزل یا محل کارش وجود دارد برای شما کنار بگذارد تا در زمان اسباب کشی درگیر این موضوع نشوید و وسایل شما به صورت نامنظم نباشد که احتمال گم شدن آنها بالا می رود. تکلیف وسایل را در اسباب کشی روشن کنید:
۱- زمانی که توانستید جعبه های مورد نظر خود را بیابید و از سالم بودن آنها اطمینان پیدا کردید، حالا نوبت به قرار دادن وسایل داخل جعبه هاست و بهتر است بعد از هر بسته بندی اسامی محتویات آن کارتن یا بار را بر روی آن بنویسید. سعی کنید حتما قسمت بالایی کارتن خود را که درب بار شما محسوب می شود را با نوار چسب های پهن به طور کامل بچسبانید.
۲- سعی کنید تا زمانی که یک قسمت را به صورت کامل بسته بندی نکرده اید به سراغ قسمت دیگری برای بسته بندی نروید این کار باعث آشفتگی شما خواهد شد و شلوغی ها و نامنظمی ها ممکن است شما را عصبی و سریعتر خسته بکند.
۳- اگر اسباب کشی را با خانواده انجام می دهید هر کدام از فرزندان را مسئول یک بخش خانه بکنید تا روند بسته بندی و تکمیل جعبه ها سریعتر شود.
۴- سعی کنید از یک فرد بخواهید در خانه ی جدیدتان بماند تا کارگران زمانی که بارهای شما را به آنجا رساندند بتوانند بدون معطلی آنها را در قسمت های مشخص شده قرار دهند.
۵- اگر شما وسایل انباری نیز همراه خود دارید سعی کنید از همان ابتدا آنها را در قسمت انباری خانه ی جدید خود قرار دهید که محل آنها از ابتدا مشخص باشد و باعث شلوغ شدن بیهوده و دست و پاگیر نشود.
۶- از کسی که سلیقه ی خوبی هم دارد بخواهید که وسایل آشپزخانه را که از کارتن خارج می کند در محل مناسبی قرار دهد تا روند چیدمان هم به سرعت انجام شود.
۷- مبل ها و بوفه های خودتان را می توانید در یک گوشه مشخص قرار داده و از شلوغی بیش از حد منزل خود جلوگیری کنید
۸- لباس های خود را می توانید توسط آویز مربوطه به داخل کمد سریعا آویزان بکنید تا از چروکیده شدن و باز شدن فضا نسبت به موجود کارتن ها اقدام کنید.
۹- سعی کنید اسباب کشی را به آخر هفته موکول کنید تا از نظر زمانی بتوانید از کمک سایرین هم در این زمینه استفاده کنید.
۱۰- کف جعبه های اسباب خود را حتما با دقت چندین بار چسب بزنید تا مطمئن شوید که در حین جابجایی باز نمی شود.

Call Now Buttonتماس بگیرید